این روزها اگر چرخی در فضای مجازی و در میان سایت ها بزنیم حتما با تبلیغات گسترده ای در مورد نحوه درآمد اینترنتی مواجه می شویم.تبلیغاتی که مدعی هستند می توانند در عرض چند روز در آمد شما را میلیونی کنند و شما را به همه رویاهایتان برسانند. مثلا عناوینی همچون کسب درآمد اینترنتی در هر روز حداقل 5000 هزار تومان. و یا عناوینی همچون بدون هیچگونه تخصص میلیونر شوید. ویا ... عناوینی از این دست که باعث می شود شما را کنجکاو کرده وبه سمت جذب این تبلیغات بروید

مبحث درآمد اینترنتی یک واقعیت است که باید ابتدا برای آن زیر ساخت های لازم را ایجاد نمایید و در ضمن علاوه بر ایجاد بستری مناسب باید تجربه و تخصص خود را در این زمینه نیز افزایش دهید .تا بتوانید در آینده امیدوار باشید می توانید از از طریق بستر اینترنت کسب در آمد نمایید

منظور از صحبت های بالا این نیست که در آمدهای بالای اینترنتی یک دروغ است و یا رویایی بیش نیست بلکه اتفاقا یکی از جاهایی که می توان به در آمد های هنگفت و میلیونی دست یافت همین اینترنت و بازارهای مجازی می باشند. هدف ما این است که بگوییم حتی در بستر اینترنت هم باید با تلاش و زحمت و داشتن علم و تخصص کافی ورود نمایید.

با توجه به جمعیت جوان درون کشور و همچنین با توجه به کمبود شغل بسیاری این روزها به فکر ایجاد کسب و کار اینترنتی برای خود هستند و شاید رویای داشتن درآمد اینترنتی در ذهن آنها وجود دارد. در زیر به معرفی چند روش می پردازیم که در حوزه فضای مجازی می توانند تولید در آمد کنند  و شاید برای شما نیز ایده های خوبی را به همراه بیاورند :

1-گروه اول سایت هایی هستند که در آنها تبلیغات مختلفی را درباره میلیونر شدن و پولدار شدن می توانید بیاید و معمولا به فروش نرم افزار و یا کتاب و جزوه خاصی می پردازند.

2-گروه بعدی سایت هایی هستند که با عضو گیری به صورت شبکه ای و یا هرمی در حال فعالیت هستند و باید حواستان را جمع کنید که در سایت های غیر مجاز عضو نشوید و یا سرمایه خود را در اینگونه شبکه ها به خطر نیاندازید.