برای نمایش وب سایت خود در نتایج اولیه گوگل نیاز دارید تا وب سایت خود را بهینه سازی کنید، سئو یا بهینه سازی وب سایت کاری است که هر مدیر وب سایتی باید آن را به صورت پیوسته انجام دهد. برای اینکه بخواهید بهینه سازی وب سایت خود را انجام دهید نیاز دارید تا ابتدا با مفاهیم اولیه آن و همچنین قوانین موتورهای جستجو آشنا شوید.


گوگل در سالهای اخیر با ارائه الگوریتم ها و قوانین جدید که به صورت پیاپی در حال روزرسانی آنها است سعی در بهبود نمایش نتایج خود دارد. همانطور که می دانید شرط اصلی برای محبوبیت یک موتور جستجو نمایش نتایج مرتبط و کاربردی با کلمات جستجو شده به کاربران است، به همین علت موتور جستجوی گوگل که بیشترین جستجوی وب از طریق آن صورت می گیرد نیز هر روز سعی در بهبود بازدهی و کیفیت نتایج نمایش داده شده دارد.


الگوریتم ها و قوانین گوگل برای نمایش نتایج جستجو به طور پیوسته بروزرسانی می شوند تا همیشه بهترین نتایج ممکن به کاربران نمایش داده شود و وب سایت ها نتوانند با فریب گوگل به نتایج اولیه دست پیدا کنند. به همین علت آموزش و یادگیری اصول سئو و بهینه سازی وب سایت برای هر مدیر وب سایت امری ضروری تلقی می شود


https://modireweb.com/seo-and-google-algorithm