لازمه ی یک سئوی هدفمند و موثر رعایت سه بخش کلی در مراحل انجام این کار می باشد:


1. Technical SEO


2. On Page Seo


3. Off Page Seo


که در ادامه به انحصار مراحل انجام هر کدام را به طور کلی وبا جزئیات کامل توضیح می دهیم.


چرا سئو در فروش تاثیر فوق العاده ای دارد؟

سئو SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization می باشد که به طور کلی معنی آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. به عنوانی می توان گفت که سئو ،تمرین و تکرار مراحل بهبودسازی و ترقی بخشیدن یک وب سایت به منظور افزایش آمار بازدیدکنندگانی که از طرف موتورهای جستجو معرفی می شوند است. 


گاهی اوقات سئو به سادگی برای ایجاد اطمینان در مورد اینکه سایت شما ساختار مناسبی از نظر موتورهای جستجو دارد مورد استفاده قرار می گیرد. اما درواقع گوگل اهمیت بیشتری به وب سایت هایی می دهد که سایت خود را برای کاربر بهینه سازی کرده باشند.یعنی اگر کاربری به در سایت شما احساس بهتری داشته باشد و زمان بیشتری را بگذراند یک امتیاز مثبت برای شما در نظر گرفته می شود.


چرا مقاله ای جامع در مورد سئو می نویسم؟

سئو فقط در مورد موتورهای جستجو نیست. سئو برای بهتر بودن سایت شما برای بازدیدکنندگان نیز می باشد. این مقاله آموزشی برای توصیف کردن تمام بخش های سئو طراحی شده است. در این مقاله از کشف و توضیح دادن قوانین و اصطلاحات (کلمه های کلیدی) که باعث ایجاد ترافیک (بازدید) می شوند، تا ساخت یک موتور جستجوی مناسب و کاربردی برای سایت و ایجاد لینک ها و بازاریابی های منحصر به فرد و با ارزش به شما توضیح خواهم داد.


نگران نباشید، اگر در این مورد دچار سردرگمی شده اید، تنها نیستید.


سئو


چرا وب سایت من به سئو نیاز دارد؟(10 دلیل)

بخش عظیم ترافیک اطلاعات در اینترنت توسط تبلیغات معتبر موتورهای جستجو صورت می گیرد. معتبر ترین موتورهای جستجو عبارت اند از گوگل، بینگ و یاهو اگرچه شبکه های اجتماعی گوناگون و مدل های دیگر ترافیک اطلاعات نیز می توانند برای سایت شما بازدیدکننده ایجاد کنند، اما موتورهای جستجو متد (روش) اصلی هدایت کاربران بیشتر در اینترنت است. چه سایت شما ارائه دهنده محتوا، سرویس، محصول و اطلاعات باشد و چه در مورد هر چیز دیگری باشد، این موضوع کاملا ثابت شده است.


از رقبا پیشی بگیرید.

در صدر نتایج گوگل دیده شوید.

مشتریان هدفمند را به سایت خود هدایت کنید.

فروش خود را چند برابر کنید.

هزینه ی سئو بسیار پایین تر از تبلیغات اینترنتی می باشد.

هزینه ی سئو قیمت کمتری نسبت به تبلیغات گوگل دارد.

ترافیک در سایت بالا می رود.

الکسا پایین می آید.

برند سازی انجام می گیرد.

اعضای سایت شما بسیار بالا می رود.

موتورهای جستجو در هدف قرار دادن چیزی که مردم از پیشنهادهای شما به دنبالشان هستند منحصر به فرد عمل می کنند. درواقع موتورهای جستجو راه های ارتباطی هستند که این قضیه را عملی می کنند. اگر سایت شما توسط موتورهای جستجو پیدا نمی شود یا محتوای سایت شما در دیتابیس های آنها قرار نمی گیرد، به این معنیست که شما فرصت های شگفت انگیز حضور در موتورهای جستجو که در وب سایت های دیگر موجود است را از دست داده اید. موارد جستجو شده، همان کلماتی که کاربران آنها را در فرم جستجو تایپ می کنند دارای اهمیت فوق العاده ای می باشند. تجربه نشان داده است که ترافیک موتورهای جستجو می تواند به یک موفقیت ساماندهی شده یا بالعکس منجر شود. اهداف یک وب سایت می تواند ارائه تبلیغات ،درآمدزایی یا نمایش محصولاتی باشد که مشابه آن درهیچ شبکه بازاریابی دیگری نباشد.


سرمایه گذاری در سئو چه از لحاظ زمانی و چه از لحاظ مادی، قادر است یک رتبه استثنائی در مقایسه با دیگر انواع مارکتینگ ها و کسب و کارهای پر رونق داشته باشد.


چرا موتورهای جستجو نمی توانند سایت من را بدون سئو بسنجند؟

موتورهای جستجو هوشمند هستند، با وجود پیشرفت فراوان هنوز به توسعه احتیاج دارند. موتورهای جستجو همواره در حال فعالیت در جهت بهبود بخشیدن به تکنولوژی به منظور بررسی عمیق تر در وب و بازخورد بهتر نتایج از کاربران هستند. اگرچه، محدودیت هایی نیز در نحوه عملکرد موتورهای جستجو وجود دارد. در حالی که سئوی صحیح می تواند هزاران بازدید و توجه را به طرف شما هدایت کند، حرکات اشتباه می تواند سایت شما را از نتایج جستجوها به صورت عمیق عقب انداخته و یا سایت شما را در جایی که قابلیت مشاهده ی آن در کمترین حد ممکن است دفن نماید.


سئو


به علاوه در قرار دادن محتوا در موتورهای جستجو، سئو همچنین به ترقی و پیشرفت رتبه ها نیز کمک می کند بنابراین آن محتوا در جایی که بیشتر مورد مطالعه جستجوگرهاست قرار می گیرد. اینترنت در حال تبدیل شدن به جایی برای رقابت هرچه بیشتر است، و شرکت هایی که سئو را انجام می دهند دارای مزیت و فایده ای قطعی در بین بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهند بود.


آیا من می توانم سئو را برای امور شخصی خودم استفاده کنم؟

دنیای سئو پیچیده است اما بیشتر مردم می توانند به راحتی اصول بنیادی و اساسی آن را متوجه شوند. حتی ذره ای کوچک از دانش و آگاهی در این زمینه می تواند تفاوت های عظیمی در پی داشته باشد. به عنوان بخش اعظم، آموزش سئو رایگان بوده و در وب موجود است، به همراه مقاله های آموزشی و راهنمائی شبیه به همین مقاله. این آموزش ها را با یک مقدار تمرین مستمر ترکیب کنید تا در مسیر تبدیل شدن به یک فرد ماهر قدم بگذارید.  با توجه به تعهد زمانی، میل داشتن به یادگیری و وضعیت پیچیدگی وب سایت شما، شاید به این فکر افتاده باشید که شما نیاز به یک متخصص دارید تا چیزهای مختلف را برای شما انجام دهد. انواع تمرینات سئو می توانند متفاوت باشند. برخی نیاز به یک تمرکز بسیار ویژه دارند، در حالی که بقیه زمان بیشتر و روش های عمومی تر دارند.بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو می تواند نیازمند جستجو در میان بسیاری از عناصر انحصاری باشد. خیلی از افراد شاغل در زمینه سئو خود را متمرکز می کنند تا جزوی از گستره ی دنیای بهینه سازی و استراتژی های وب باشند. در این مورد، بهتر است که یک بینش و فهم استوار از فرضیه های اصلی داشته باشیم.


اگر میخواهید فروش خوبی داشته باشید باید سایت خود را سئو کنید:

امروزه با توجه به پیشرفت علم و اینترنتی شدن خرید و فروش ، سئوی سایت بهترین و موثر ترین گزینه برای سود و فروش بیشتر است.زمانی که سایت شما سئو شده باشد یعنی از نظر موتور های جستجو سایت خوبی شناخته شود و در بالاترین رتبه درجستجوی گوگل قرار گیرد بی شک مطمئن باشید شما کارتان را درست انجام داده اید و در حوزه ای که فعالیت دارید بهترین هستید.  آن زمان باید تنها نگرانی شما رساندن به موقع محصولات و یا خدمات به کاربرانتان باشد . به عنوان مثال اگر شما یک وب سایتی را راه اندازی کرده اید که در فروش عطر و ادکلن انجام میدهید و از طریق سایت خود فروش خوبی ندارید سئو برای شما بهترین گزینه است.


هرچقدر هم به ظاهر و محتویات سایت خود اهمیت دهید و هرچقدر هزینه کنید تا زمانی که سایت توسط کاربرانتان قابل مشاهده نباشد فایده ای نخواهد داشت. خیلی مهمه که سایت شما برای یک انسان بهینه سازی شده باشد.


https://modireweb.com/seo