بازاریابی اینترنتی را بهتر بشناسید

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

معرفی سایت فارسی سئو

معرفی سایت فارسی سئو

فارسی سئو یک وب سایت حرفه ای و قدرتمند است که به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه ی خدمات سئو و بهینه سازی سایت فعالیت دارد، تیم فارسی سئو متشکل از متخصصان مجرب در این زمینه، گرد هم آمده اند که در بازه زمانی بسیار کوتاه وب سایت شما را در نتایج اول گوگل قرار خواهند داد. مزیت رقابتی ما قیمت مناسب ،سرعت زیاد و پشتیبانی واقعی است. هم چنین این شرکت در قرارداد خود این ضمانت را به شما خواهد داد که وب سایت شما پس از رسیدن به نتایج اول در گوگل تا مدت زمان سه ماه در این جایگاه باقی بماند و سئو سایت و بهینه سازی سایت شما پس از اتمام قرارداد تا پایان این زمان به رایگان ادامه خواهد داشت. تولید محتوا رکن اصلی در یک وب سایت موفق است و هم چنین تاثیرات چشم گیری در سئو و بهینه سازی سایت  یک وب سایت خواهد داشت. شرکت فارسی سئو به صورت کاملا حرفه ای و با در نظر گرفتن تمام نیاز های کاربر، با محتوای واقعی و اصلی (غیر کپی) محتویات سایت شما را بهبود می بخشد. خدمات دیگری را در این شرکت می توانیم نام ببریم از جمله به روز رسانی شبکه های اجتماعی (social) که نمونه کار های کاملا موفق ما در این زمینه هم می تواند نشان دهنده تاثیرات شبکه های اجتماعی در کسب و کار شما باشد.

۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۷:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehran mansourifar

تعریف درست از ایمپلنت دندان و ویژگی های آن

تعریف درست از ایمپلنت  :
ایمپلنت را به نوعی بازسازی و احیا کردن سلامت دندان ها میتوان ذکر کرد زیرا باید جویدن ، حرف زدن درست و زیبا بودن دندان ها را در نظر داشت و با ترمیم و بازسازی کردن دندان ها با عمل ایمپلنت هم به زیبایی فرد افزود و هم درمان محسوب شده که در موارد مختلف تجویز متفاوت بوده و افرادی که روزانه 20 نخ سیگار را میکشند نمیتوان انتظار داشت که ایمپلنت روی دندان آن ها ماندگاری داشته باشد همچنین اگر فردی بیماری پوکی استخوان و دیابت را داشته باشد این روش درمانی را نمیتواند انجام دهد زیرا اثری نداشته و موثر نیست.
بعد از کاشت دندان ایمپلنت  را باید بسیار مراقبت کرد و نوعی دندان طبیعی محسوب شده با این تفاوت که دندان طبیعی پوسیده شده ولی ایمپلنت پوسیدگی نداشته ولی بیماری لثه گرفته و بعد از آن درمانش بسیار سخت تر شده.
 
اگر بعد از مدتی ایمپلنت دندان لق شد نشانه ی درمان بد بوده که فردی با پرداخت هزینه ی زیاد این نتیجه را کسب کند. باید قبل از اینکه اقدام به این نوع درمان کنید ابتدا پزشک خود را ارزیابی کنید و از کار وی اطلاعات کافی را داشته باشید زیرا بسیاری از دندانپزشکان عمومی که تخصص ندارند به صورت عملی و خوب آموزش زیبایی لبخند لازم را در قبال این درمان ندیده اندو باید توصیه کرد که برای انجام دادن این درمان های پرهزینه نزد دندانپزشکان متخصص رفته و کار را به دکتر عمومی نسپرد تا بتوان نتیجه ی مطلوب را بدست آورد.
 
 
ادامه مطلب...
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۴:۳۷ ۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehran mansourifar

جملات مثبت در قانون جذب

 جملات مثبت در قانون جذب



جملات مثبت به طور گسترده ای انرژی مثبت و تاثیر قانون جذب در زندگی شما را بالا می برد و روحیه شما را تقویت می کند .و در عین حال ممکن است اثری از خود نشان ندهد.جملات مثبت می تواند بی اثر و یا حتی مضر باشد.اما چگونه ممکن است جملات و اظهارات مثبت ، بی اثر و یا مضر شود؟

 


اگر در میان افرادی که از این اظهارات استفاده می کنند، افرادی باشند که عزت نفس پایین داشته باشند و این جملات را به صورت تاکیدی و مکررا بیان کنندمانند این جمله :"من یک فرد دوست داشتنی هستم"،و یا دربیان کردن آن متمرکز شوند، احساس بدی را تجربه می کنندو حتی اگر شک داشته باشند که این جمله درست است یا نیست، باز هم احساس بدتری را تجربه می کنندو این از علائم تمرکز است که نتیجه معکوس دارد.

 


ولی اگر افرادی که از این جملات استفاده می کنند ، افرادی با عزت نفس بالا باشندو در بیان این جملات تمرکزکنند، احساس بهتری نسبت به قبل پیدا می کنندو این احساس بهتر موجب به کار افتادن قانون جذب در زندگی آنان می شود.تکرار جملات مثبت ممکن است افراد خاصی را بهره مند کند اما برای افرادی که نیازشدید در مورد آن جملات  دارند، نتیجه معکوس دارد.

۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehran mansourifar