چگونه با قانون جذب هدفمان را مشخص کنیم؟ راهکار چیست؟

چگونه با قانون جذب هدفمان را مشخص کنیم؟ راهکار چیست؟
 

با سلام خدمت دوستان عزیزم ، در این مقاله می خوام  شما رو با روشهایی آشنا کنم که هدفتون رو شناسایی کنیدوبتونید با قانون جذب به اونا برسید.اینو بدونید دوست من که این روشها ، قبلا توسط افراد موفق زیادی استفاده شده و جواب واضح و روشنی رو در شناسایی هدفتون به شما میده.



قانون جذب



1 –تعیین هدف :

 به طور طبیعی کسی که نمی دونه چه کاری می خواد انجام بده و هدف روشن و مشخصی نداره هرگز موفق نمیشه!

وقتی شما بدونید در زندگی چه باید بکنیدو وقتی تمایلات و خواسته های دقیق و روشنی داشته باشید شما اولین قدم رو در قانون جذب برداشتیدو به زودی اوضاع و شرایطی رو فراهم میارید که در راه رسیدن به هدفهاتون به شما کمک می کنن.

اهداف شما باید دقیق باشه و برگرفته از عمق وجود شما باشه خواسته شما باید روشن و عاری از هرگونه ابهام و تردید و تناقض باشه و درواقع اونچیزی که می خواین رو نشون بده .

2 – تصفیه ذهنی :

حالا شما به ابزار درست و مناسب نیاز دارید اهداف و آرزوهای درهم و برهم ، ذهن نیمه هوشیار و روند قانون جذب رو به هم میریزه و خواسته های مبهم ، نتایج مبهمی داره.پس شما باید خانه تکانی ذهنی انجام بدید و برای داشتن تصویر روشن از خواسته ها و آرزوهاتون ، باید ذهنتون رو پالایش کنید و اضافه ها رو دور بریزید و به احساس آرامش ذهنی برسید.

3 – زمان بسیار دقیق :

 برای خواسته هاتون زمان دقیق معین کنید تا قانون جذب ، دقیق عمل کنه. مثلا شما می خواین به خواسته تون تا دوسال دیگه برسید: باید تاریخ دقیق سال و ماه و روز و ساعت اون رو مشخص کنید.بسیاری از مردم در این کار تعلل می کنن : اونا خودشون رو در بن بست می بینن و نمی دونن که چطور خودشون رو از این وضعیت رها کنن.

در چنین شرایطی بهتره که به طور جدی تصمیم بگیرید که ریشه این حالت رو از بین ببرید.

4 – تلقین به نفس بهترین روش هست:

برای ایجاد این دگرگونی ونجات از وضعیت بن بست ، تلقین ، روشی ساده ست که افراد زیادی از آن بهره می برند.آرام باشید و در خودتان فرو برید مشکلات معمول رو از ذهنتون پاک کنید و بر بالهای افکار و تصوراتتون بشینید و بزارید آزادانه به پرواز در بیاد.رویاهای دیرینه خودتون رو که قبلا به فراموشی سپردید رو به خاطر بیارید ، حرفه واقعی شما در این رویاهای قدیمی نهفته ست.رویاهاتون رو به ذهن نیمه هوشیارتون و قانون جذب  بسپریدو اطمینان حاصل کنید که ذهن نیمه هوشیارتون شما رو یاری می کنه تا به رویاهاتون تحقق ببخشید.

5 – هدایت خواسته :

آروم در جایی بنشینید یا دراز بکشید و به ذهنتون بقبولونید که به مراد دلتون رسیدیدو خواسته هاتون تحقق پیدا کرده و اونو جذب کردید و با این کار ، شما ناهوشیارتون رو در جهتی هدایت می کنید تا اون هم به شما برای تحقق آرزوهاتون کمک کنه و قانون جذب ، به یاریتون بیاد.

6 – استفاده از اهرم:

اگر در رشته ای تخصص دارید و در اون کار استاد هستید بدونید که این کار می تونه به شما مثل یک اهرم بزرگ ، برای کامیابی شما در رسیدن به هدفتون کمک کنه.

7 –کنترل  ورودی ذهن:

 ورودی های ذهنتون رو کنترل کنید :ورودی ها شامل چیزهایی که می بینید و می شنوید میشه. یعنی آنچه که در طول روز می بینید و می شنوید.اینها می تونن از طرف اطرافیان ، فامیل، دوستان ، تلویزیون و ماهواره باشه. اونا معمولا یاس و ناامیدی رو عنوان می کنن و از کمبود و فقر و ...صحبت می کنن. پس همین حالا این عوامل رو از زندگیتون حذف کنید.

ندای باطنی شما همیشه بهترین راه رو به شما نشون میده و ضرورتی نداره که کورکورانه به اطلاعات دیگران روی بیارید.انسانهای موفق موجودیت خدشون رو باور دارند و به جای پیمودن مسیری که دیگران رفتن ، به راهی میرن که خودشون انتخاب کردن و در نتیجه خلاقیتهاشون آشکار میشه و چیزهای تازه خلق می کنن.

به شما قول میدم دوست من که اگه این موارد رو انجام بدید از آثار شگفت انگیز اون ، متعجب میشید.منتظر مقاله ها و محصولات بعدی ما، در مورد قدمهای بعدی تعیین هدف با قانون جذب ، باشید.